Torsdag

hej!! Jag måste bara säga att jag är så glad igen för jag har hittat mitt gamla sätt att redigera bilder!! Har försökt att göra likadant i cirkus ett och ett halvt år nu och nu blev det bra. Så nu är det bye bye alla tråkiga redigeringar.
I alla fall, idag har jag varit i Uppsala med mamma, hennes kille Björn samt min syster Fillan.
 
Vi började med att gå till en kyrka som min syster tyckte var spännande, den var stor och det var massa ljus (= jobbigt) men jag klarade av det! Här är mamma när vi väntade på Fillan och Björn.
 
sedan gick vi vidare, mot gamla och nya hus samt att vi åt på en pizzeria.
 
här är jag! Jag och Fillan hade precis gått in i Linnésträdgårdar här. En fick nämligen inte gå in gratis på dagen om en var över arton år.
 
det var jättefint där i vilket fall som helst! 
 
sedan begav vi oss hemåt igen. Det var den dagen!

Kommentarer
Postat av: ISA

vilken fin liten dagstur, uppsala är himla mys! hoppas ni gick på något av alla charmiga caféer med! :)

Svar: ja ellerhur! Det gjorde vi faktiskt inte :( det får bli nästa gång!
idaalsterhed.blogg.se

2015-07-18 @ 19:40:23
URL: http://Http://isabyl.devote.se
Postat av: Johanna

ÅHH! Blir så ledsen om vi inte träffas, ska tjata lite mer på mappa..

Svar: ja samma här :(( gör det <3
idaalsterhed.blogg.se

2015-07-18 @ 19:43:18
Postat av: Daisy

sista bilderna var ju himla balla alltså!!

Svar: Tack!!!
idaalsterhed.blogg.se

2015-07-19 @ 19:20:45
URL: http://vinylbrus.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback