Trettionde september

 
Om jag ska vara ärlig så händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Det känns som att allting faller ungefär och jag vet inte varför det känns så igen, det kanske går över. Nu är det i alla fall prov och snart är jag måste tänka på vad jag vill gå för gymnasium då valet sker i februari. Jag har dessutom blivit förkyld igen men jag vill inte missa någonting i skolan så jag är där i alla fall. Nåväl, om några veckor ska jag få se Ulrik igen vilket känns bra. Dessutom är det höst, kallt och mörkt på morgonen vilket jag tycker om. 
 
Föresten! Om ni har missat det så var broder daniel på bokmässan (gråter över att jag inte kunde åka dit) och intervjuvades om en kommande bok. Tittar på det om och om igen, blir så glad över att se dem. Ni kan titta på det här om skulle vilja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

broder Daniel är ingenting utan Anders. :(

Svar: nej :((
idaalsterhed.blogg.se

2015-10-01 @ 00:47:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback