London dag tre

nu har vi kommit till den tredje och sista dagen i London då vi var i Bricklane samt i Camden. 
 
Till att börja med tog vi en taxi till Bricklane och jag blev hur inpspirerad som helst av all konst och miljön runt omkring. Bricklane var den finaste platsen i hela London enligt mig.
 
Min syster förevigade mig på bild och såhär såg jag ut dagen till ära.
 
Vi hamnade på ett ascoolt ställe med stora containerar där det fanns framförallt bra veganska och vegetariska matställen och färgglada affärer.
 
Vi hittade Frida Kahlo på en vägg<3 Jag gör förövrigt ett bildprojekt i skolan just nu där hon är min inspirationskälla.
 
Vi lämnade alla containers och tog en promenad till det mer centrala.
 
Hittade Grimes på hur många tegelväggar som helst.
 
Jag ville gå till en skivbutik, så vi gick in på Rough Trade där jag köpte en Arctic Monkeys vinyl.
 
Några meter utanför skivbutiken köpte vi någonting att äta. Jag köpte en vegoburgare och detta kan ha varit den godaste burgaren som jag har ätit i hela mitt liv. 
 
Sedan var det dags att promenera vidare till en miljöfarm som vår mamma ville gå till. Där träffade jag grisen Watson som jag aldrig ville lämna. Älskar nämligen grisar.
 
Jag blev tvungen att säga hejdå till Watson och vi tog en till taxi som tog oss till Camden. Jag tyckte att det var fint förutom att det var så mycket folk. Jag köpte i alla fall två Arctic Monkeys tröjor som jag har bott i sedan dess.
 
Tillslut blev det mörkt och vi gick där i hur många timmar som helst. Jag hade tyvärr extremt mycket ångest för att jag var trött då det var den sista dagen på resan men tillslut åkte vi i alla fall tillbaka till lägenheten och åt mat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du och din syster är båda så så fina!

Svar: men tack du!!
idaalsterhed.blogg.se

2015-11-15 @ 20:51:44
URL: http://vinylbrus.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag gillar verkligen din blogg o blir så inspirerad. Minns att du skrev nångång att du har en kånken? Du som tar så coola bilder kan du inte ta på din kånken kanske med outfits till? Älskar kånken ryggor haha! O dina outfits med! Kram

Svar: Hej och tack! Blir så himla glad. Såklart att jag kan göra det någon dag! Det ska jag skriva upp på en lapp! Kram kram och tack igen
idaalsterhed.blogg.se

2015-11-18 @ 21:49:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback