London dag ett

Nu har jag kommit hem ifrån London vilket känns bra men lite tomt. Alla gator och hus var så inspirerande och dialekterna är ju så hemtrevliga på något vis.
 
Vi (jag, syster, mamma och hennes kille) hade hyrt en lägenhet en bit från Victoria Station. Detta med vänstertrafik kändes ju förövrigt lagom konstigt.
 
Första dagen var vi väldigt trötta efter flygresan. Vi gick ändå till Hyde Park och begav oss mot Oxford Street. Jag blev helt fascinerad utav alla ekorrar och hundar som sprang runt i Hyde Park.
 
Sist av allt gick vi till Oxford Street för att gå på Primark samt New Look. Det var så himla mycket kaos, mycket folk och värme som var total. Jag hittade i alla fall en mysig mumin pyjamas.
Sedan gjorde vi inte så mycket mer, vi åkte tillbaka hem för att sova inför dag två.

Kommentarer
Postat av: bubbis

lämna mig aldrig ensam igen du var borta såååå lääääänge! (vi kmr inte överleva gymnasiet utan varandra omg)

Svar: darling (nej </3 vi får skypa oss igenom den tiden haha)!!
idaalsterhed.blogg.se

2015-11-07 @ 15:18:53
Postat av: Daniella 🌙

Åhhhhhh vad jag saknar att bo där <3

Svar: åh jag förstår det!
idaalsterhed.blogg.se

2015-11-07 @ 19:21:54
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback