Mina téer

för ett tag sedan fick jag en kommentar av någon som ville att jag skulle visa vilka olika tesorter jag hade hemma. Så nu tänkte jag visa er det. En del av det är min mammas, en del av det är mitt, en del av det delar vi på. Jag gjorde ett urval av våra téer, så här kommer de som jag brukar dricka.
 
Först av allt har vi dessa fyra Pukka-téer. Jag fick tre utav dem från mamma när jag hade namnsdag, den fjärde sorten är hennes.
 
Här är mitt favoritté som delar första plats med det sista téet som ni får se. Jag fick detta för första gången utav min vän Ella men jag har tyvärr aldrig hittat det i Sverige. När jag var i Köpenhamn i somras hittade jag det dock i en liten butik.
 
Karibiskt te från Friggs (tror jag?) och Peach Mango från Lipton.
 
Ett tropiskt och ett gamla söder te från Garant (hemköps egna märke).
 
Tre löstéer från Koobs, dessa är så goda.
 
Sist men inte minst har vi det som delar första platsen med det från Clipper. Detta är mer som varm saft men det gör ingenting tycker jag. Det är som pulver som man blandar ned med en sked bara. Detta finns inte heller i Sverige vad jag vet. Jag har bara hittat det i England.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback