Malmö och Köpenhamn

i onsdag åkte jag, min syster och min pappa iväg till Malmö. Vi var där bara för att litegrann, vi gick runt lite, åt (mkt mat<3) samt att vi åkte över till Köpenhamn en dag. 
 
gick runt bland blommor och gamla hus med min Ulriktygpåse, kjol samt magtröjor på onsdagen. Vi fotograferade lite men jag tyckte att allt blev dåligt.
 
det blev torsdag och vi åkte över till Köpenhamn. Min syster hade sett sin idol här för typ ett år sedan och var helt till sig över gatorna och husen som hon hade gått på innan spelningen.
 
byte utav objektiv.
 
här är pappa när vi var på något fik/restaurang/bar på en gata i Köpenhamn.
 
sedan åkte vi tillbaka till Malmö och smugglade med mc donalds mat upp på rummet hehe. Dagen därpå åkte vi hem!
 
Ps. imorgon åker jag till finland och muminvärlden!! är så jäkla peppad.

Kommentarer
Postat av: ISA

vad mysigt att åka på lite familjeutflykt sådär! är fett sugen på köpenhamn faktiskt!

Svar: ja men ellerhur! Du borde verkligen åka dit om du får möjlighet, det är såå fint!
idaalsterhed.blogg.se

2015-07-27 @ 23:20:32
URL: http://isabyl.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback