Promenad och möblering

hej på er igen! Igår åkte jag hem till min pappa och stannar här i en vecka. Igår åt vi pizza bara och tittade på roliga youtube videos i flera timmar. Jag satte även upp några affisher på mitt och min systers rum för att känna mig lite mer hemma. Som ni kanske vet så bor jag inte här annars.
 
har dessutom köpt ett par Urban Ears dessutom!! Är så jäkla nöjd över dessa. Om några dagar åker vi till Malmö dessutom på en liten tripp (jag, syster och pappa alltså) och det är bra på tåget ju! 
 
idag var vi ute och gick på årstabron och runt hornstull. Jag hade dock mina creepers på mig och vi gick nästan en mil = ont i fötterna. 
 
slutar med denna bild på Fillan aka syster!! Nu ska jag läsa en bok och dricka lite te inlindad i mina muminlakan. 

Kommentarer
Postat av: ISA

den där bron har man ju gått på X antal gånger, haha! och du kan hälsa din syster att hon har suuuuperfin fläta <3

Svar: haha ja!! Den är fin. Ja absolut det ska jag göra!!
idaalsterhed.blogg.se

2015-07-19 @ 19:45:35
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Embla

alltså perfekta blandningen på första bilden <33

Svar: Hihi <33
idaalsterhed.blogg.se

2015-07-21 @ 15:30:08
URL: http://sotvatten.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback