Dagarna som har gått

två dagar har alltså gått sedan jag skrev här sist, jag har varit iväg hela veckan och haft mycket att göra hela tiden. Det är så skönt med sommarlov, jag kan ställa in saker när jag inte orkar och jag kan planera mycker mer än vad jag kan när det är skola. Jag kan sova i hur många timmar jag vill och gå och lägga mig hur sent jag vill. I alla fall, i tisdags träffade jag Molly, Ella och Stina. Vi hade picknick och gick runt på söder hela dagen.
 
igår var Molly samt hennes mamma hos oss för att planera till Siesta då det inte är så många dagar kvar nu. Förutom att äta jordgubbar och kakor så övade på att sätta upp tältet som vi ska ha med oss. Det är så sjukt stort och krångligt och jag undrar hur vi ens ska klara detta haha. Det är ett stort rum och tre små i vårat tält, vilket är bra men dåligt pga så krångligt. Jag ska även införskaffa vimplar och prickiga plastmuggar som vi kan ha. Kan inte riktigt förstå att jag ska se mitt favoritband om tjugotvå dagar aah.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åHH!!<3

Svar: hihi!!
idaalsterhed.blogg.se

2015-06-16 @ 17:38:58
URL: http://nouw.com/melonpuke
Postat av: Anonym

Siesta har ansökt om om konkurs såg jag på aftonbladet precis. Hur känner du kring det?

Svar: ugh ja jag har sett det! Känner att det är otroligt tråkigt att det går i konkurs och även att de inte har gått ut med att det håller på att göra det så att fler fick chansen att köpa biljetter till festivalen innan det var för sent. Blev så himla ledsen mest över att jag inte får se The Kooks eftersom att det är mitt favvoband och att jag aldrig fått chansen att se dem innan..det är ju inte så stor sannolikhet att de spelar i sverige igen i sommar :((
idaalsterhed.blogg.se

2015-06-18 @ 14:34:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL / Bloggadress:


Kommentar:

Trackback